niedziela, 5 lipca 2020

NOSTALGICZNA KLEPSYDRA

Witajcie. 

Dziś mam przyjemność zaprezentować Wam moją kolejną inspirację, 
która powstała na bazie HDF - klepsydry, która powstała na moją prośbę :) 
Gdy zobaczyłam pierwszy raz papiery do decoupage od Craft O'Clock miałam nieodpartą ochotę użyć ich w jakimś projekcie. Te konkretne od razu zobaczyłam właśnie w takim projekcie, jedyne czego potrzebowałam to była baza. Poprosiłam naszą szefową Anię, żeby wykonała dla mnie taką klepsydrę. Ania jest niesamowicie zdolna i swoją wymarzoną bazę miałam zaprojektowaną jeszcze tego samego dnia, a przesyłka z bazami była u mnie dwa dni później.






W tym projekcie nie mogło oczywiście zabraknąć naszych tekturek, czyli moich ulubionych listków, które pomogły mi "rozciągnąć" kompozycje z hortensja na jedną stronę, dodatkowo tekturkowe gałązki znajdziecie również pomiedzy listkami róży (wyciskami z foremek - masa super lekka), które wzbogaciły i pozwoliły nadać pracy przestrzenności.




Na środku górnej części klepsydry nawieciłam dziurkę i zamontowałam mechanizm zegara, po włożeniu baterii mój zegarek chodzi i wskazuje mi pory dnia.
Sentencja "this is the time" również od Craft O'Clock, jest umiezczona w strategicznym dla mnie miejscu, czy na godzinie 6/18ej.
Są to dla mnie dwie pory dnia, które spędzam na tworzeniu, 
czyli kartkuję, scrapuję, mędiuję... po prostu tworzę :)


Całość jest delikatnie podkolorowana mediami (fluidy/liqudy od DecoArt), gdzie niegdzie możecie zobaczyć spękania, które uzyskałam używając pasty pękającej od DecoArt.
Mój zegar-klepsydra jest zabezpieczony lakierem błyszczącym do decoupage PentArt 


Mam nadzieję, że teraz częściej będziecie sięgać po nasze bazy HDF i będziecie je wykorzystywać nie tylko do scrapowcyh projektów, ale również w decu znajdą one swoje zastosowanie.
Pamietajcie, ze swoimi pracami z naszymi tekturkami i bazami HDF mozęcie się chwalić na grupie Tekturkowo inspiracje, gdzie serdecznie Was zapraszam.

A teraz użyte materiały:

   





2 komentarze: