sobota, 4 lipca 2020

Urodzinowa kartka z łapaczem snów...

Witajcie Kochani!
Kolejny miesiąc oraz moja kolejna inspiracja dla Was.
Dziś mam Wam do pokazania kartkę z okazji 30. urodzin dla kobiety.
Chciałam zrobić coś nietypowego, coś co nie koniecznie będzie miało balony i tort w tle.
W naszym sklepie możecie zakupić przepiękny łapacz snów, i to właśnie on, stał się centralnym punktem mojej pracy. Ozdobiłam go wyciętym z kraftowego papieru wianuszkiem oraz tekturkowymi listkami. Kompozycję uzupełniłam kwiatuszkami i gazą, a żeby było wiadomo, że to 30-te urodziny dodałam tekturkową cyfrę.
Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba. Będzie mi miło jeśli napiszecie co o niej sądzicie.

Tymczasem zapraszam Was do oglądania.








Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam Was gorąco! Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz