niedziela, 26 lipca 2020

Tropikalne pudełko na tealight

Witam serdecznie,
jeśli ktoś z Was lubi tropikalne klimaty lub po prostu storczyki to mam dziś własnie coś takiego.
Pudełko ozdobione papierami Scrap Boys, do których idealnie pasują nasze tekturki. Wyjątkowy sposób na podarowanie zapachowych tealight, które razem z tym pudełkiem wprowadzą wyjątkowy klimat do mieszkania.

W ofercie Tekturkowo znajdziecie licznie pojawiające się listki w wielu fantastycznych kształtach. Są też takie które podkreślają czas wakacji i wymarzone tropikalne klimaty. Takie własnie listki, potuszowane zastosowałam w głównej kompozycji na wierzchu pudełka. Pięknie przewijają się one wśród storczyków wyciętych z papierów Scrap Boys. Tłem zarówno kompozycji, jak i okienkiem wewnątrz pudełka jest tekturkowe tło, jak dla mnie niezwykle uniwersalne. 

Wykończeniem całości pracy stał się mój faworyt wśród napisów, a mianowicie pięknie grawerowany napis "Dla Ciebie". Już wiele razy podkreślałam, że kocham  grawery Tekturkowo, a te napisy utrwaliły to uczucie na zawsze.
Resztę zobaczycie już sami na zdjęciach, a na dole posta oczywiście podlinkuję bezpośrednio użyte produkty.





Serdecznie pozdrawiam i koniecznie zajrzyjcie w dział nowości -> TUTAJ. 
Wykorzystałam:
   
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz