niedziela, 19 lipca 2020

Sezon ślubny w pełni

Witajcie!

Dziś pragnę pokazać Wam dwie kartki na ślub w podobnym stylu. Mimo, iż mają wiele elementów wspólnych, różnią się znacznie. Nie jestem zbyt dobra w tworzeniu w jasnych kolorach, z trudem więc przyszło mi zostawić czyste brzegi, musiałam je choć poszarpać. :) 

Różyczki robiłam sama z wykrojnika, margaretki też mojej roboty z użyciem dziurkaczy o różnych rozmiarach. Tekturkom zazwyczaj nadaję kolor. Tym razem postanowiłam je zostawić w ich naturalnej postaci. Myślę, że to była dobra decyzja, szczególnie, że te wianuszki tekturowe są tak delikatne i romantyczne. Udało mi się wykonać prace doskonale dopasowane do okazji jaką jest ślub. 
Zapraszam Was do sklepu po te i inne wzory ślubnych motywów, jest doprawdy spory wybór 
i każdy znajdzie COŚ dla siebie. 






Materiały użyte w pracach:




Pozdrawiam!






1 komentarz: