wtorek, 19 stycznia 2021

Album dla dziadków!

 Witajcie Kochani!

Dzień Babci i Dziadka tuż za rogiem. Moje dziecko właśnie wykańcza kartki, a mama uszykowała dodatkową niespodziankę.

Ponieważ wnuczka zakończyła naukę w szkole podstawowej i zaczęła kolejny etap w swoim życiu. Postanowiłam sklecić dla dziadków albumy, w których udokumentuje jej dziecięctwo. Album harmonijkowy nadaje sie do tego wyśmienicie: mały, lekki,  poręczny, a mimo to ma miejsce na 12 kart - które udokumentują 12 lat z życia wnuczki. Prezent idealny? Mam nadzieję.

Album udekorowałam jedną z najpiękniejszych tekturek na świecie, sami zresztą zobaczcie:










Lista produktów:







Bardzo mnie ciekawi co wy przygotowaliście na ten specjalny dzień?
Podzielcie się w komentarzach swoimi pomysłami.
Dzięki za dziś
i
do zobaczenia.






5 komentarzy: