piątek, 1 stycznia 2021

WYZWANIE #17 "Noworoczne Bingo"

 Witajcie w NOWYM ROKU!
Na samym początku chcielibyśmy życzyć Wam, aby spełnimy się Wasze wszystkie scrapowe marzenia! My zaczynamy ten rok bardzo wyjątkowo, gdyż do naszej Tekturkowej rodziny dołączyła już trzecia maszyna, dzięki której będziemy mogli robić jeszcze więcej nowości i rozwijać się dużo szybciej!
Dzisiaj mamy dla Was nietypowe i wyjątkowe wyzwanie - NOWOROCZNE BINGO!

Zasady są bardzo proste, wybieracie sobie linię, PIONOWĄ,  POZIOMĄ lub PO SKOSIE i tworzycie! Pamiętajcie jednak, aby koniecznie w opisie zaznaczyć, którą linię wybraliście!


Czekamy na Wasze prace, pamiętajcie nie muszą to być tylko kartki, wszystko to co jest handmade, jednak warunkiem jest użycie w pracy 

 TEKTURKI z Tekturkowa lub naszego elementu HDF.
Koniecznie podlinkujcie, których produktów użyliście :)

w zależności, którą linię BINGO wybierzecie musicie użyć jednej lub co najmniej trzech 
tekturek lub elementów HDF z Tekturkowa.

Nagrody jakie możecie zdobyć w tym wyzwaniu :

1 MIEJSCE: 
-BON na zakupy tekturek i HDF-ek w naszym sklepie o wartości 40zł,
-pamiątkowy banerek zwycięzcy wyzwania, 
-zaproszenie na nasz blog/FB jako gościnny projektant.

TOP 3:
Z pośród pozostałych prac wybierzemy trzy naszym zdaniem najciekawsze, a ich autorzy otrzymają nagrodę w postaci:
-jednorazowego rabatu na zakupy tekturek i HDF-ek w naszym sklepie w wysokości 20%,
-pamiątkowe banerki.

Prace można zgłaszać do 31.01.2021r. włącznie.

Przed dodaniem pracy zapoznajcie się z regulaminem naszych wyzwań
znajdziecie go TU

Zobaczcie koniecznie jak inspiruje Was do tego nasze niesamowite DT:


* * *


Cześć!
Początkowo planowałam stworzyć coś innego, ale kiedy znalazłam w swoich zapasach tarczę zegarową to uznałam, że muszę użyć jej w tej inspiracji i powstała taka ozdoba na bazie hdf.
Podczas tworzenia mojej inspiracji kierowałam się ostatnią linią pionową, czyli znajdziecie w niej:
-tekturki- wianek z gwiazdkami oraz gałązki z kuleczkami
-balony
-zegar hdf, który stanowi u mnie bazę całej pracy.



Użyte produkty:


Pozdrawiam, Justyna!


* * *

Kinga- KIMAMI

Gdy ujrzałam grafikę Tekturkowego Bingo od razu miałam w głowie otwarty exploding box! Postanowiłam stworzyć nietypowy mini-album podsumowujący miniony rok... Wykorzystałam cyfry, nazwy pór roku oraz dodatki, które umieściłam w konfiguracji Bingo po skosie:
- tekturka
- tekturka
 - tekturka.

Użyte produkty:








Pozdrawiam, Kinia!


* * *

Madzia- MAGDALIA

Szampan, fajerwerki, błysk? Bingo! Niech każdy z Nas z przytupem pożegna upływający, dziwny rok 2020. I niech 2021 będzie lepszy. Do stworzenia etykiety na szampana zainspirowała mnie linia pozioma dolna: 
-tekturka
-fajerwerki
-zegar
choć to nie jedyne bingo, jakiego można dopatrzeć się w tej pracy.


Użyte produkty:




Pozdrawiam, Madzia!


*  *  *
Zapraszamy do zabawy!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 komentarz: