sobota, 16 stycznia 2021

Exploding box dla kobiety

Witajcie!
Luuubię robić exploding boxy, choć przyznaję, mało ich u mnie.
Ten robiony na dzisiejsze spotkanie jest mocno kwiatowy. Myślę, że sprawdzi się i na Walentynki i na Dzień Kobiet a także na urodziny/imieniny i inne okazje.
Do jego zrobienia uzyłam kilka tekturek, sporo wycinanych elementów i zrobione przeze mnie pasujące kwiaty. Powstały z białego papieru czerpanego, który potuszowałam.























Ze sklepu użyłam:





Do następnego wpisu 💗💗💗💗
Pozdrawiam





















10 komentarzy:

  1. Śliczny box! Bardzo ładnie się prezentuje.
    Dico

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny box, ostatnio w takim dostałem od znajomych na prezent Dobre suplementy z racji tego, że chodzę na siłownię, to chyba najlepszy prezent jaki mogłem dostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem, że ostatnio ktoś sprzedawał takie boxy za 100 zł, całkiem niezły biznes można na tym zrobić.
    panele podłogowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy biznes można na tym zrobić, nie powiem... :) Zapraszam do mnie, materac

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to się pięknie prezentuje, poczułem taki weselny nastrój!

    Wynajem samochodów na lotnisko Paphos

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się to prezentuje. :)

    Zapraszam do mnie: https://www.hotkingtczew.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyt wzbudzony widokiem tego pięknego aranżacji wywołał we mnie radosny nastrój, pełen pozytywnej energii. Każdy detal pięknie komponuje się z resztą, tworząc atmosferę pełną wdzięku i uroku, co sprawia, że trudno się oprzeć temu wesołemu i urokliwemu klimatowi.

    Dźwięk wentylatora

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny box! Bardzo ładnie się prezentuje. To zawsze miło, gdy możemy cieszyć się estetyką przedmiotów codziennego użytku. Wyjątkowy design potrafi uczynić nawet najprostsze rzeczy bardziej przyjemnymi dla oka. Cieszę się, że podoba Ci się ten box i mam nadzieję, że będzie służył Ci przez wiele lat!

    pożyczka na spłatę chwilówek

    OdpowiedzUsuń

  10. Śliczny box! Bardzo ładnie się prezentuje. Jego elegancki design z pewnością przyciąga wzrok i nadaje mu wyjątkowego charakteru.


    https://leantrix.com/pl/konferencja-lean-twi/

    OdpowiedzUsuń