sobota, 30 stycznia 2021

Urodzinowy Box

Cześć!
Dziś mam dla Was urodzinowe pudełeczko z mnóstwem naszych tekturek :-)
Spójrzcie tylko jak pięknie dopełniają całości - za chwilę opowiem Wam,
których dokładnie użyłam, ale najpierw może słówko o papierach ;-)
Użyłam tu arkuszy z dwóch kolekcji LemonCraft"Blush" i "Raspberry Garden"

Na środku mojego boxa umieściłam tort 3D, który nieco zmodyfikowałam przy składaniu,
z trzech pięter użyłam tylko dwóch, a uzyskane miejsce wykorzystałam na topper z cyferek.
Na ściankach natomiast stworzyłam kwiatowe kompozycje z pozytywnymi sentencjami
(sentencje wycięłam z bloczka A4 kolekcji "Blush"). 
Aby nieco wzbogacić kompozycje dodałam dwa rodzaje tekturkowych gałązek: kropeczki i kwiatuszki, mamy też tutaj spore srebrne pręciki, które ładnie pasują do całości, 
kulki 3D, proszek 3D, koronki i cekiny.

Na koniec kilka chlapnięć, odrobinka brokatu dla pięknego blasku i gotowe :-)
Linki do wszystkich użytych materiałów znajdziecie jak zawsze na końcu posta.

Ciekawa jestem czy Wam się spodoba...
Zapraszam do oglądania :-)










Materiały ze sklepu Tekturkowo:

  



Pozdrawiam cieplutko 
i do zobaczenia niebawem!





1 komentarz: