niedziela, 3 stycznia 2021

Magiczne lustro

 Witajcie Kochani!

Zapraszam Was serdecznie na moją kolejną inspirację. Tym razem jest to bardzo kobieca ozdoba na warstwowej bazie hdf- lusterko ażurowe. Kiedy zobaczyłam tą bazę w sklepie, musiałam ją mieć, ponieważ jest cudowna! Od razu wpadł mi również do głowy pomysł na jej ozdobienie. W centralnym miejscu przykleiłam grafikę kobiety i z lewej strony stworzyłam kompozycję składającą się z papierowych kwiatów, grafik, sizalu, koronkowych kwiatów oraz przepięknych tekturkowych listków i zawijaska, które zembossowałam na złoto.


Zewnętrzną ażurową warstwę bazy pokryłam pastą strukturalną, dzięki czemu uzyskałam nierówną powierzchnię. Do ozdobienia rączki wykorzystałam maskę w delikatne zawijaski. Całą pracę wykończyłam złotym woskiem.







Użyte materiały:

Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł na te piękne ażurowe lusterko.
Miłego dnia i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz