niedziela, 28 marca 2021

Gościnnie Andżelika - Andzel Art Scrap

Z ogromną radością prezentujemy Wam dzisiaj kolejną, wspaniałą gościnna inspirację.
Dziś na Tekturkowym blogu Andżelika - Andzela Art Scrap
Zwyciężczyni naszego  wyzwania.
"Witajcie Kochani...
Jest mi ogromnie miło, że mogę tutaj wystąpić i zaprezentować swoją pracę.

Swoją przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam od zrobienia kartek na ślub dla znajomych i od tego momentu po prostu przepadłam.
Uwielbiam robić kartki, exploiding boxy, albumy oraz ozdabiać papierami. 
Lubię również robić kwiatki z foamiranu i papieru.
Małymi kroczkami wkraczam w świat mixmediów.
Specjalnie dla Was stworzyłam szkatułkę którą ozdobiłam papierami od Scrapandme kwiatki własnoręcznie robione a wisienką na torcie są Wasze przepiękne tekturki.
Jeśli moja szkatułka Wam się spodobała to zapraszam na Facebooka pod nazwą 
Pozdrawiam serdecznie!"






Dziękujemy Andżeliko, jesteśmy zakochani w Twoim projekcie!
Wszystkich Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)

Pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz