środa, 3 marca 2021

Męskie klimaty

 Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was coś wyjątkowego! Postanowiłam rzucić sobie wyzwanie i stworzyć coś dla mężczyzny. Pokonując wszelkie swoje obawy, zabrałam się do pracy i tak oto powstał mały album z czterema kartami. Prawie w całości ozdobiony został papierami z kolekcji "Something.else" od ScrapAndMe. Kiedy zobaczyłam małą zębatkę z hdf od razu wiedziałam, że cudnie ozdobi moją okładkę. Na trybik nałożyłam pastę pękającą, która nadała niesamowity efekt, następnie stworzyłam kompozycję z odlewów żywicznych. W swoich zasobach znalazłam tekturkowy napis "Album rodzinny", więc po prostu skalpelem odcięłam drugą jego część, a następnie przykleiłam na samym środku. Na wszystkie elementy nakładałam różne kolory past woskowych.


Wnętrze albumu nie jest skomplikowane. Maty przygotowane są na zdjęcia o wymiarach 9x13cm oraz 9x9cm. Na poszczególnych stronach znajdziemy kieszenie z matami, klapeczki zamykane na "guzik" z ćwiekiem, książeczki na zdjęcia oraz klapeczki zamykane na wskazówkę. Do ozdobienia stron oprócz grafik z kolekcji użyłam również tekturkowego dżipa oraz zestaw narzędzi z grawerem.  Oto kilka zdjęć ze środka:






Zapraszam Was również na nasz kanał YouTube, 
gdzie właśnie wskoczył film z prezentacją albumu


Użyte materiały:

Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu:)
Ściskam!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz