sobota, 27 marca 2021

Gościnnie Edyta - Papierowa Hulka

 Witajcie!

Dziś na Tekturkowym blogu swoją kolejną gościnną inspirację
 prezentuje Edyta - Papierowa Hulka
zwyciężczyni naszego grudniowego wyzwania.
Dziękujemy bardzo za ponowne przyjęcie zaproszenia i przesłanie wspaniałej inspiracji :)




Zobaczcie co Edyta pisze na temat swojego projektu:

Witajcie:)

Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność brać udział w zabawie na blogu sklepu Tekturkowo, w której udało mi się zdobyć wyróżnienie i związane z nim gościnne występy:) Tak więc dziś mam zaszczyt inspirować Was tutaj, a na tę okoliczność przygotowałam wielkanocną kartkę, gdyż Święta tuż, tuż.
Do wykonania pracy użyłam bazy Goatbox, papierów firmy ScrapAndMe oraz oczywiście wspaniałych tekturek z Tekturkowa:) Uwielbiam wszelkie gałązki, mam do nich wyraźną słabość, gdyż w większości moich prac pojawiają się one właśnie w formie tekturek:)
Wykorzystałam także przepiękny świąteczny napis, który - nim "wylądował" na kartce - potraktowałam mediami tak, aby jego kolor idealnie pasował do tych, użytych w grafikach papierów.
Mam ogromną nadzieję, że moja praca inspiracyjna Wam się spodoba, a prezentując ją skorzystam z tej szczęśliwie nadarzającej się okazji, by złożyć wszystkim czytelnikom bloga życzenia zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy!

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:) 
Będzie mi też niezmiernie miło, jeśli zechcecie odwiedzić mnie na moim blogu 
https://papierowahulka.blogspot.com/    
IG  https://www.instagram.com/papierowahulka/?hl=pl  
lub 
Fp  https://www.facebook.com/papierowahulka-101421978193862/

Pozdrawiam serdecznie:)






Dziękujemy Edyto, a Was zapraszamy na nasze obecne wyzwanie,
które znajdziecie na blogu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz