piątek, 19 marca 2021

Męskie sprawy!

 Witajcie!

Ja pozostaje w męskich klimatach i po raz drugi w tym miesiącu mam dla was kartkę dla niego. Poprzednio zaprezentowałam Wam płaską kartkę do koperty, dziś przychodzę z przestrzenną formą jaką jest pop up box. Jako fanka projektów 3D bardzo lubię tę formę, a jej ogromną zaletą jest to, że po złożeniu mieści się w kopercie. Bardzo praktyczna forma z efektem wow, czego chcieć więcej!

W pracy użyłam mnóstwo trybów, trybików i łańcuchów. Wszystkie pokryłam farbami i woskami by uzyskać efekt rdzy, który bardzo lubię ale jeśli nie jesteście fanami mediowania, to się nie martwcie, bo w takim projekcie jak ten , tekturki w surowej postaci równie z sprawdzą się idealnie.









Użyte produkty:

 




Życzę twórczego weekendu
do zobaczenia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz