piątek, 5 marca 2021

Zardzewiała kartka.

Witajcie!

Męskie prace często dla wielu z nas są wyzwaniem. Ja jako, że jestem fanką męskich prac i ciemnych barw, jeśli są one dla mnie wyzwaniem, to tym zdecydowanie przyjemnym. 

Dziś praca scrapowo - mediowa. Wasz wzrok zapewne przyciągnęły rdzawe tekturki. Przyjrzyjcie im się uważnie. Pewnie myślicie, że użyłam tu cały tabun mediów. Nic bardziej mylnego. Tekturkowe rury pokryły się rdzą przy pomocy jedynie farb akrylowych i nieco proszku 3D, który z powodzeniem można zastąpić drobną kaszą lub piaskiem. A więc nie taki diabeł straszny! Do tego ten zestaw tekturek jest idealnie zaprojektowany by stworzyć shaker i to podwójny. 

Nie wiem czy Ania tak planowała ale wyszło jej to świetnie. Jak ja to mówię "absolute must have" jeśli chodzi o prace męskie.









Produkty użyte w pracy:



Dziękuje za dziś i do zobaczenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz