czwartek, 3 grudnia 2020

2 w 1 kartka i stroik - transmisja na żywo

Cześć! 

Dziś przychodzę do Was z efektem naszego poniedziałkowego live'a :) 
Pracę dokończyłam już poza kamerą i za chwilkę zaprezentuję Wam zdjęcia
jednak najpierw nadmienię, że co nieco jednak pozmieniałam... ;)  

Ci, którzy oglądali live na pewno pamiętają, że warstwa z przodu miała być płaska, jednak finalnie stwierdziłam, ,że skoro ma to być dekoracja to niech będzie "na bogato"! - i tak też zrobiłam ;)
Drugą malutką kompozycję dodałam z przodu i na koniec jeszcze chlapnęłam całość na biało.

***Jeśli nie widziałaś/eś transmisji to można obejrzeć ją TU

Zapraszam do oglądania :)










Materiały ze sklepu Tekturkowo, które użyłam to:




Pozdrawiam Was cieplutko! 
Do zobaczenia w kolejnym poście ;)




2 komentarze: