czwartek, 3 grudnia 2020

Świąteczna świeca

 Witajcie kochani!

Jak widać - to znów ja, Magda :)
mam to szczęście, że będę mogła inspirować w Tekturkowo przez kolejne pół roku.
Mam nadzieję, że poznaliście już wspaniały skład nowego Design Teamu.
 
A dziś moja pierwsza inspiracja za "nowej kadencji".
Podobnie jak w ostatniej - jej motyw przewodni to świąteczne światło.
Moja świąteczna inspiracja dla Was to świeca
 ozdobiona elementami wyciętymi z arkuszy Scrapandme
Kompozycję wzbogaciły gałązki jemioły i ostrokrzewu.
Poinsencje delikatnie oszroniłam białym brokatem, do tego postarzana wstążeczka
 i piękna dekoracja świąteczna gotowa.
Wycięte w papierze otwory na wstążkę ozdobnie zabezpieczyły guziki do tagów.


W swojej pracy wykorzystałam:







Z już świątecznym pozdrowieniem :)! 
Magda












 


1 komentarz: