wtorek, 29 grudnia 2020

Turkusy i witraże

Cześć!

Jeszcze w starym roku mam nadzieję zainspirować Was kartką,
którą wykonałam z papierów nowej marki Scrap 8 - użyłam arkuszy z kolekcji "Rose Lane". 
Bardzo przypadła mi ona do gustu kolorystycznie - wszelkie odcienie turkusu z pewnością należą do moich ulubionych. W połączeniu z pięknym beżem wyglądają prześlicznie,
ale to już ocenicie za chwilkę sami ;-)

Tę kolekcję jak i pozostałe marki Scrap8 znajdziecie na sklepowych półkach Tekturkowa :-) 

Do ozdobienia kartki użyłam wyciętych elementów z tej samej kolekcji, papierowych różyczek, kilku ulubionych dodatków i oczywiście tekturek z Tekturkowa. Kompozycję utworzyłam na tekturkowej ramce, oprócz kwiatów i listków z papieru wzbogacają ją także tekturkowe gałązki i zawijaski.
W samym centrum zaś widnieje przepiękny papierowy witraż wycięty również z arkusza dodatków.

Zapraszam do oglądania :-)






Materiały ze sklepu Tekturkowo:

   
 



Pozdrawiam Was cieplutko
i do zobaczenia w Nowym Roku!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz