piątek, 18 grudnia 2020

Słodkie Święta

Cześć Kochani!

Dziś chciałabym pokazać Wam jedno z pudełeczek, które uwielbiam tworzyć. Nie tylko pięknie się prezentuje, ale również zawiera słodkie wnętrze... Jest to oczywiście czekoladownik!

Został stworzony na własnoręcznie wykonanej czarnej bazie. Do jego ozdobienia użyłam kolekcji "Christmas Memories" oraz arkusza z elementami do wycinania "Christmas 03" od ScrapAndMe. Oczywiście użyłam również cudowne tekturki od Tekturkowo. Pomalowałam je złotą farbą, aby pięknie się mieniły. Pierwszą z nich jest prześliczny napis "Magicznych Świąt", który umieściłam na dole czekoladownika. Drugą tekturką jest piękna ramka ze śnieżynkami, na której budowałam kompozycję. 


W pracy znajdują się również stworzone przeze mnie poinsecje z papieru.


Jeszcze trochę pociągnięć złotą farbą, odrobina gazy, białe kropelki i czekoladownik gotowy!





Użyte materiały:



Pozdrawiam Was serdecznie!
Justyna






2 komentarze: