sobota, 19 grudnia 2020

Dziecięca ramka na zdjęcie

Witajcie kochani! 

Dzisiaj trochę się wyłamię i nie będzie u mnie świątecznie,
choć właściwie moja praca idealnie nadaje się na prezent. 
Przygotowałam dziecięcą ramkę na zdjęcie z elementami 3d. 
Pięknie ozdobiły ją tekturkowe chmurki, gwiazdki hdf oraz uroczy miś w samolocie.


Jak niektórzy pewnie zauważyli, uwielbiam tworzenie metryczek,
na przestrzeni tworzenia inspiracji dla sklepu Tekturkowo,
stały się one takim moim znakiem rozpoznawczym.
A to praca w trochę podobnym klimacie.
Dzisiaj pierwszy raz publikuję pod szyldem
 Ambasadora marki Tekturkowo
Wybór inspiracji nie mógł być zatem inny!

Kilkanaście miesięcy temu, zgłaszając swoją kandydaturę do DT,
nie pomyślałam nawet przez chwilę, 
że ta współpraca będzie tak ogromną, owocną przygodą!
To było moje pierwsze "scrapowe CV"- nie byłam przekonana co do tego, 
czy moje stosunkowo proste "dzieła" mogą kogoś inspirować.
Tekturki z Tekturkowa zawładnęły moim biurkiem (i sercem!)
i teraz spotkacie je w praktycznie każdej mojej pracy.

Jak przystało na Ambasadorkę! 
Aniu, dziękuję za zaufanie!







Do ozdobienia ramki użyłam:






Wesołych Świąt Wam życzę!
Magda






1 komentarz: