piątek, 4 grudnia 2020

Słodki jednorożec

Witajcie Kochani!

Dziś jest wyjątkowy dzień, ponieważ zobaczycie moją pierwszą inspirację!
Ogromnie się cieszę, że stałam się częścią cudownego zespołu projektowego Tekturkowo
i będę inspirowała Was swoimi pracami przez następne pół roku. 

Chciałam stworzyć coś niezwykłego do pokoju mojej córeczki,
 dlatego też powstała słodka, kwiatowa ozdoba z jej zdjęciem na bazie HDF jednorożca.


Idealnie do mojej pracy wpasowała się kolekcja papierów "Ever Dream" od AltairArt.
 W centralnym miejscu znajduje się zdjęcie mojej córeczki otoczone kwiatowymi kompozycjami. Możecie zobaczyć piękny tekturkowy border oraz gałązki z listkami, które zostały wyembossowane na biało i posypane brokatem. Dodatkowo w pracy znajduje się dużo koronki, wycisków z masy soft, kuleczek piaskowych pomalowanych na fioletowo, kryształków oraz ręcznie robione kwiaty z foamiranu. Całość obsypałam brokatem, dzięki czemu praca cudownie się mieni.







Użyte materiały:





Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodobała i będziecie wypatrywać kolejnych!

Pozdrawiam serdecznie,
Justyna






1 komentarz: