piątek, 5 listopada 2021

Białe święta

 Witajcie kochani :)!

Święta Bożego Narodzenia każdemu kojarzą się z czymś innym, w rękodziele także. Jedni wolą tradycyjne kolory, dodatki, inni lubią zaszaleć. Ja uwielbiam ten czas świątecznych przygotowań i w swoim tworzeniu daję się ponieść wenie. Tym razem zrobiłam kartkę w formacie DL w niebieskościach i bieli z dodatkiem tradycyjnych zielonych gałązek choinkowych. Pierwszy raz pokusiłam się o wykorzystanie tekturkowej bombki, którą zembossowałam na srebrno. Na górze utworzyłam kompozycję z moich ręcznie robionych poinsecji, w którą wplotłam piękne tekturkowe gałązki. Wszystkie te cuda znajdziecie w naszym sklepie :) A Wy macie swoją ulubioną kolorystykę świąteczną? 






W swojej pracy wykorzystałam:



Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz