środa, 3 listopada 2021

Ja Ciebie chrzczę...

 Witajcie!
Jakiś czas temu w swoich tekturkowych zasobach znalazłam piękny, dziecięcy standbox, który bardzo chciałam Wam pokazać. Postanowiłam więc stworzyć exploding box na chrzest dla chłopca, a w jego środku umieścić tą sliczną tekturkę 3D. Pracowałam na gotowej bazie od Goatbox, a do jej oklejenia wykorzystałam delikatną kolekcję "Blossom Blue" od ScrapAndMe.

Do ozdobienia exploding boxa użyłam papierowych różyczek, półperełek, koronek. Na wewnętrznych ściankach znajdują się tekturki, które umieściłam na serwetkach. Na jednej ze ścianek przykleiłam napis "Ja Ciebie Chrzczę", na drugiej znajdują się piękne grawerowane skrzydła. Na kolejnej mamy koronkową opaskę na pieniądze, którą ozdobiłam małą tekturkową szatką. Ostatnia ze ścianek będzie zawierała życzenia.

Użyte materiały:

Pozdrawiam serdecznie!
Justyna










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz