środa, 24 listopada 2021

Świąteczny prezent

 Witajcie!

Moi drodzy dziękuję za wspaniały poniedziałkowy wieczór. W tak doborowym towarzystwie to kartki same się lepią. Chciałam Wam również bardzo podzięować za Wasze wsparcie , obecność i każde miłe słowo z Waszej strony, które padały pod moim adresem.  Dziś się żegnam  z Tekturkowego pokładu i tu muszę skierować parę słów do Ani.

Moja droga dziękuję z całego serca za zaufanie i wiarę w moje umiejętności. Z tobą można góry przenosić. Stworzyłaś super miejsce dla scropowych twórców i tu będę Was zachęcać byście koniecznie aplikowali do Tekturkowego DT, bo jest prześwietne.

Któż to wie, może jeszcze kiedyś wskoczę tu gościnnie i coś razem potworzymy.

Ależ się rozpisałam. Teraz do rzeczy. Nasza poniedziałkowa, bardzo świąteczna kartka ze świetnym shakerowym prezentem dla Was ode mnie.













W pracy użyłam:







Do widzenia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz