czwartek, 18 listopada 2021

Mroźna dekoracja

 Dzień dobry!

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam mroźną dekorację zrobioną na bazie księżyca.
Wielką przyjemność i frajdę sprawia mi przygotowywanie takich prac.
Piękne papiery w połaczeniu z odrobinę rozbielonymi tekturkami i oblodzonymi poisencjami pozwoliły uzyskać bardzo fajny efekt. Mam nadzieję, że i Wam ta praca się spodoba.

To moja ostatnia inspiracja dla Tekturkowo.  Będzie co prawda jeszcze praca do wyzwania ale to już nie to samo. Bardzo dziękuję szefostwu i całemu zespołowi za cudnie spędzony czas, przemiłą atmosferę i zaufanie.









Użyłam:







Pozdrawiem wszystkich cieplutko i do zobaczenia w sieci
Agnieszka















8 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja! Ślicznie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miło mi że się podoba ❤️

      Usuń
  2. Fantastyczna praca. Taki przyjemny chłód od niej bije;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, już kolejny raz oglądam Twoją pracę, jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, kwiaty zachwycające, jak zawsze sztos 💙

    OdpowiedzUsuń