czwartek, 25 listopada 2021

Rustykalny ślub

 Cześć :) 

Dookoła same świąteczne projekty, mnie również zasypały zamówienia na tą okazję, dlatego cieszę się, że dziś mogłam dla Was zrobić coś innego :) . Mianowicie jest to kartka ślubna w stylu rustykalnym - zawiera motyw natury, drewna, kolorów ziemi, zatem tekturki pozostawiłam w "surowym" stanie. Wykorzystałam świetną mandalę i border z zawijasami oraz kwiatami, który rozcięłam na potrzeby przedłużenia kompozycji. Dodałam kwiaty od Scrapissima, wstążkę, a tak bardzo niechciane dziurki wypełniłam kulkami i gotowe. To moja ostatnia inspiracja dla Tekturkowo, dlatego z całego serducha dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe komentarze, lajki i że zaglądaliście na bloga 🤗



W pracy wykorzystałam:



Dziękuję za odwiedziny. Miłego dnia 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz