środa, 10 listopada 2021

Świąteczny home decor

 Witajcie.

Poniedziałkowy live przebiegł nam miło i bardzo nastrojowo. Jako, że listopad to czas przygotowań do świąt Bożego Narodzenia, tworzyliśmy razem świąteczna dekorację na jednej z naszych baz HDF.

Wybrałam piękny duży dekor, który ozdobiłam papierem ryżowym z Mikołajem na pierwszym planie, do tego doszły wyciski z masy lekkiej i foremek Prima Marketing Inc. Całość pomalowałam farbami kredowymi i zabezpieczyłam lakierem.



Podczas live'a zapwiadałam wykończenie pracy siwym kolorem farbki postarzającej, jednak po dodaniu brązu do dekoracji, bazę ponownie pomalowałam farbką w kolorze Migdał i wykończyłam pracę na brzegach wspomnianym brązem, tuszując delikatnie brzegi pędzlem gąbkowym. 

Przed ostatecznym zabezpieczeniem pracy lakierem, całość przetarłam migdałową farbką używając metody "suchego pędzla". To dało mi wyczekiwany efekt postarzenia pracy i efektu shabby. 







Materiały 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz