wtorek, 5 maja 2020

Gościnnie - Agnieszka (Papierowa Noc)

Witajcie!
Dziś na Tekturkowym blogu swoją gościnną inspirację prezentuje Agnieszka,
zwyciężczyni wyzwania #6
"Love is in the air"
Dziękujemy bardzo za przesłanie prześlicznej pracy,
zobaczcie co Agnieszka pisze o niej i o sobie :)

"Hej mam na imię Agnieszka, ale co niektórzy mogą mnie znać jako Papierowa Noc.
Uwielbiam tworzyć w nocy. Lubię podejmować wyzwania.
Tworzę kartki, albumy, LO. Bardzo lubię styl steampunk i rdzę.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam kartka,którą wykonałam specjalnie na tą okazję.
W pracy wykorzystałam ramkę i tło koniczyny marokańskiej, 
które gdzieniegdzie embossowałam białym pudrem oraz zegar.
Jest mi niezmiernie miło, że mogłam gościć u Was na blogu
i życzę Wam wszystkim kreatywności.

Pozdrawiam serdecznie."








Agnieszka w swojej pracy użyła:

      


Pozdrowienia dla Agnieszki i dla Was :)


3 komentarze: