środa, 27 maja 2020

Kartka na Dzień Ojca - transmisja na żywo

Hej hej!
Dziś mam dla Was efekt naszego ostatniego live'a,
tak finalnie prezentuje się kartka z ruchomymi banerkami :)

Zaraz po transmisji uświadomiłam sobie, że zapomniałam dodać 
kilka elementów, które wcześniej sobie przygotowałam ;) 
Nadrobiłam to szybko poza kamerą - jestem bardzo ciekawa czy Wasze "bystre oko" dojrzy, 
co takiego tu jeszcze dodałam, co zmieniłam :)

Zapraszam Was do oglądania i do zobaczenia na kolejnym live! 






Użyte materiały ze sklepu Tekturkowo:

      
   

A jeśli nie mogłaś być z nami podczas tworzenia na żywo, a chciałabyś obejrzeć live
to jest on cały czas dostępny na FB Tekturkowo :)

klik:



Pozdrawiam Was cieplutko,




4 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł na ruchome banerki, kochana a gdzie ty live robisz? Na swoim profilu? Bo tyle tego ostatnio jest że nie widzę wszystkiego 🤦‍♀️😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się pomysł Ci się spodobał :) Ten live można zobaczyć tu: https://www.facebook.com/watch/live/?v=871049663416541&ref=watch_permalink

      Często też robię live w mojej grupie, i tam też na bieżąco wrzucam wszystkie info o nich ;)
      Zapraszam tu: https://www.facebook.com/groups/ScrapLIVE/

      Usuń
  2. Już znalazłam, nie otwierał mi się ten link początkowo.

    OdpowiedzUsuń