piątek, 8 maja 2020

Tup, tup - tupot małych stóp

Dzień dobry kochani,
dziś przychodzę do Was z małą dekoracją do pokoju dziecięcego. Myślę, że będzie to też super upominek dla młodych rodziców. Do jej wykonania użyłam fantastycznejformy w kształcie stópek, wykonanej z HDF. Sami zobaczcie w jaki sposób udekorowalam ten nietypow kształt.
Najfajniejsze w tej bazie jest to, że można ją zawiesić według własnego uznania bez doklejania tasiemek czy innych zawieszek.wystarczy zostawić dziurki między paluszkami stóp. Do formy dodatłam metryczkę, w której można zapisać pierwsze tak ważnedla każdej mamy cyferki.
Dodatkowo idealnie wpasowała mi się ramka w nowym wzorze, którą jak widać można wykorzystać na wiele sposobów. Można ich używac pojedynczo lub w pakietachotrzymując dodatkowe ciekawe efekty. W ramkę można włożyć także zdjęcie maleństwa. Tekturki pokryłam jedynie transparentnym pudrem do embossingu. Użyłam papierów z firmy Mintay Papers oraz P13.


Polecam serdecznie wykorzystanie tej fantastycznej bazy i oczywiście pochwalenie się swoim pomysłem na naszej inspiracyjnej grupie na Facebooku.
Pozdrawiam serdecznie.
Wswoimprojekcie użyłam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz