sobota, 16 maja 2020

Koronkowe fascynacje

Witajcie kochani!

To miała być zupełnie inna inspiracja. 
Planowałam coś kolorowego, dziecięcego...
a potem otworzyłam paczkę z zamówionymi nowościami od Tekturkowo.
I okazało się, że miłość od pierwszego wejrzenia naprawdę istnieje!
Moją miłością stały się nowe koronki tekturkowe. 
Nie mogło zatem być inaczej, 
na blog musiała wskoczyć kolejna inspiracja ślubna.
Dzisiaj to delikatna, trochę monochromatyczna kartka. 
Ozdobiła ją tekturkowa koronka, delikatne gałązki i napis hdf,
 który został pokryty różowym woskiem. 
Dodatkowo przez maskę nałożyłam na papier złotą pastę.

Wyjątkowo gorąco polecam wam nową koronkową serię. 
Ja sama nie przestaję się zachwycać!






Pozdrawiam Was słonecznie!
Magda

W pracy wykorzystałam:

  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz