poniedziałek, 25 maja 2020

Serduszkowa zawieszka..

Cześć kochani
Witam się z Wami na blogu Tekturkowo ostatni raz w tym sezonie.To był dla mnie niezwykły czas, móc tworzyć w tak świetnym gronie. Obiecałam sobie przygotować pracę na fantastycznej motylkowej bazie z hdfu, która wleciała ostatnio na dział nowości ale gdy tylko moja Maja ją zobaczyła to zaświeciły jej się oczy. Wiec ja złapałam za serduszkową bazę, a Majka przechwyciła motylka. Ogromnie się cieszę, że takim właśnie wspólnym kreatywnym akcentem kończę na ten moment swoją przygodę z zespołem DT Tekturkowa. Jeszcze raz Aniu ogromnie Ci dziękuję, Tekturkowo dzięki Twojemu ogromnemu serduchu rośnie w siłę z każdym dniem i niech to się nigdy nie zmienia. Zapraszam Was oczywiście na sklepowe półki i koniecznie do działu nowości bo tam czeka totalne tekturkowe szaleństwo. 







Użyłyśmy:





Dziękujemy razem z Mają i przesyłamy moc buziaków.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz