środa, 20 maja 2020

Lekkość baletnicy

Witajcie :)

Bazy HDF dostępne w Tekturkowo niemalże same inspirują do twórczego działania.
Na warsztat wzięłam obręcz/wianek o średnicy 20cm. 
Papierami do scrapbookingu okleiłam obręcz oraz podkleiłam ją od spodu.
Umieściłam wśród kwiatów pełną lekkości baletnicę, oraz zawiesiłam klatkę.
Essy-floresy na baletnicy to ozdobna część, która obcięłam z górnej części klatki.
Całość nieco pomediowana, a tekturki obowiązkowo pomalowane.








W pracy użyłam:

   

       

Moi Drodzy, to już moja ostatnia inspiracja dla Tekturkowo. 
Pół roku twórczej współpracy ze wspaniałym Tekturkowo upłynął szybko, 
ale był to wspaniały czas, który na długo zapamiętam :)
Bardzo dziękuję :* 

Poniżej zbiór kilku moich ulubionych inspiacji, które wykonałam...


Z ciepłymi pozdrowieniami, Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz