piątek, 29 maja 2020

Tropikalna karteczka z ramką liniową

Witam Was serdecznie,
czy uwierzycie że mamy już końcówkę maja? Ja nie wiem kiedy i w jaki sposób ten czas ucieka. Myślę, że nie jestem odosobniona. 
Pewnego dnia zapragnęłam wakacji, odpoczynku, słońca i błogiego nic nie robienia, a ponieważ lato dopiero do nas idzie a możliwości są ograniczone to postanowiłam przybliżyć sobie ten poprzez zrobienie karteczki. 
Z pomocą przyszły jak dla mnie fenomenalne wzory linowe i ramki z motywem monstery. Klimat trochę tropikalny, ale nie tylko, ponieważ liniowe motywy są także bardzo eleganckie. Dodatkowo monstera jest obecnie niezwykle modnym motywem.
Sami zobaczcie.

Ramkę tutaj potraktowałam pudrem do embossingu w kolorze złotym, ale niektóre listki w kompozycji pomalowałam metaliczną farbą, która została użyta także do chlapań w tle kartki. Między listki z tekturki wkomponowałam elementy wycięte z papierów scrapowych w , tym cudne kwiatki i napis od Craft O`Clock .




Mam nadzieję, że taka forma, u mnie jednak dosyć minimalistyczna Wam się spodoba. Koniecznie zajrzyjcie na stronę Tekturkowo, gdzie czeka na Was mnóstwo nowości.
Pozdrawiam serdecznie z tropikalną nutką.
A w pracy użyłam:
  
   

1 komentarz: