niedziela, 14 czerwca 2020

Album Harmony

Witajcie!

Jest to moja pierwsza inspiracja dla Was... niezmiernie mi miło, że mogłam dołączyć do Tekturkowego DT i przez najbliższe pół roku będę mogła dzielić się z Wami moimi pomysłami.

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam urodzinowy album na zdjęcia. Kiedy zobaczyłam te piękne liście monstery oraz pasujące do nich ramki od razu wiedziałam, że wykorzystam je właśnie w tym projekcie. Idealnie pasują do stylu albumu i użytych papierów. Okrągła, pleciona ramka stanowi główny element dekoracyjny na okładce.

Album to prezent na 40. urodziny, dlatego nie mogło zabraknąć Tekturkowych cyferek. Bardzo lubię wykorzystywać je w różnych projektach. Dodatkowo skorzystałam także z małych guzików, które posłużyły jako zapięcie koperty 3D. Wszystkie tekturki pomalowałam złotą, metaliczną farbą, która uwydatniła je i sprawiła, że jeszcze bardziej przyciągają wzrok.

Miłego oglądania!












Materiały ze sklepu Tekturkowo:

          

           






Pozdrawiam
kimami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz