sobota, 27 czerwca 2020

Kryształowa rocznica ślubu

Witam Was ponownie! 

Tym razem prezentuję Wam kartkę z okazji 15 rocznicy ślubu. Jest to czwarta praca jaką 
zrobiłam dla tej samej pary z okazji ich rocznicy i przyznam, że to nie było łatwe zadanie.. 

Moim zamierzeniem było stworzyć nieco tajemniczą scenerię, pełną magnetyzmu i westchnień. 
Para zakochanych dostępna w sklepie Tekturkowo nadała się do tego doskonale. Sylwetki są filigranowe i co mnie osobiście uszczęśliwia, dostępne są one w dwóch rozmiarach. Ja użyłam większej. Murek wykonałam za pomocą maski Tima Holtza i jest to element wspólny wszystkich wspomnianych czterech prac. Nie zabrakło naturalnie  Tła z koniczyny marokańskiej a do kompletu użyłam ażurowe serce z tym samym wzorem. Dla podkreślenia okazji wstawiłam 15 oraz napis kryształowa rocznica ślubu oraz dodałam w dwóch miejscach kryształki. Na kartce znajduje się też klimatyczna latarnia - dostępna w dwóch rozmiarach, no naprawdę fantastyczne rozwiązanie. 
I jako ostatni ale nie najmniej ważny, napis ona & on. Także w dwóch rozmiarach!

Podczas tworzenia tej kartki pierwszy raz użyłam kleju Magic w plastikowej tubie
Dotychczas korzystałam z Magica w metalowej tubie. Pierwsze moje wrażenie było negatywne... Końcówka jest mniej precyzyjna, klej wychodzi większym strumieniem i miałam wrażenie, że nie mam kontroli nad nim. Jednak znalazłam na niego sposób. Tubkę trzeba naciskać bardzo delikatnie i trzymać ją pod kątem. Wolę go używać do klejenia większych powierzchni - zajmuje to znacznie mniej czasu niż klejem w metalowej tubie. A tego w metalowej lubię używać do przyklejania drobnych elementów. Tak więc mam już trzy różne kleje Magic (trzeci jest w sztyfcie) i każdy jest mi potrzebny do czego innego! Dla mnie absolutny must have!

Dziękuję, że tu z nami jesteście, inspirujcie się i miłego tworzenia Wam życzę!






Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam Was serdecznie.



1 komentarz: