poniedziałek, 22 czerwca 2020

Romantyczny mix-mediowy motyl HDF

Cześć! Witajcie Kochani!

Mam dziś dla Was mix-mediowy projekt. Co prawda dopiero raczkuję w tej technice, ale powiem Wam szczerze, że skradła moje serce! Gdy w sklepie zobaczyłam bazę HDF w kształcie motyla, chciałam zrobić na niej coś innego od tego, czym zajmuje się na co dzień.
Po głowie, od dawna chodziła mi taka praca. Chciałam stworzyć coś troszkę w stylu vintage, trochę shabby chic. Do końca nie mogłam się zdecydować. Tak naprawdę to był tylko pretekst aby pobawić się mediami. Użyłam spękań, zrobiłam też taką nierównomierną strukturę piasku przy pomocy pasty. Może tego do końca nie widać, ale tło to decoupage. Na centralnej części bazy przykleiłam piękną serwetkę w białe róże. Całość rozbieliłam gesso, a na skrzydła dałam mgiełkę w kolorze espresso.
W pracy użyłam także tekturkowej klatki na ptakilistkówkłódki w kształcie sercaklucza, marokańskiego tła oraz  trybików HDF.
Całość ozdobiłam kwiatami w kolorach beżu i brązu.
Finalnie powstała taka oto praca. Efekt końcowy możecie sami ocenić.










Materiały ze sklepu Tekturkowo:





Pozdrawiam Was gorąco! Magda







8 komentarzy: