piątek, 12 czerwca 2020

Good vibes - album harmonijkowy


Cześć, witam wszystkich bardzo serdecznie :-)))

Niedawno dołączyłam do TEKTURKOWEGO Teamu, a dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy :-)  Jest to mój pierwszy wpis na blogu i pierwsze wspólne spotkanie z Wami - Czytelnikami i Fanami naszego cudownego kącika twórczego.

Zatem ... Witajcie Kochani !!! :-)
Jest mi ogromnie miło poznać Was wirtualnie, cieszę się że będę miała zaszczyt tworzyć dla Was i inspirować pomysłami przez najbliższe pół roku. Z pewnością czeka nas czas owocnej pracy oraz świetnej zabawy i jestem przekonana że jej efekty staną się zalążkiem do prawdziwie pasjonującej przygody - z tekturkami w roli głównej oczywiście :-)


Specjalnie na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam pracę bardzo kolorową i optymistyczną.


Ten nieduży album harmonijkowy, jak sam tytuł wskazuje, 
niesie ze sobą mnóstwo pozytywnych wibracji.
Został stworzony dla Osoby, zupełnie takiej jak ja - zakręconej twórczo, wiecznie biegającej z głową w chmurach, nie stroniącej od szalonych pomysłów, dla której pasja jest idealnym sposobem na spędzanie wolnego czasu - co czyni życie kolorowym, pełnym emocji, wrażliwości i bardzo pozytywnej energii ;-)


Okładkę albumu zdobią śliczne tekturki w kształcie gwiazd - mniejszych i większych 
oraz gwiezdna rameczka, którą na potrzeby tego projektu - rozcięłam na dwie części :-)






Tekturki i materiały ze sklepu TEKTURKOWO:

    


Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, pozdrawiam milutko 
i do zobaczenia wkrótce :-)


http://inka-art1.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz