poniedziałek, 8 czerwca 2020

Letni czekoladownik

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do Was z moją pierwszą inspiracją na blogu Tekturkowo.
Ogromnie się cieszę, że będę mogła Was inspirować moimi pracami.
Wykonałam czekoladownik w letnim klimacie. 
Przy wykonywaniu czekoladowników lubię używać tekturek wianków lub innych okrągłych aby stworzyć punkt centralny na mojej pracy. Zawsze mi się ten sposób dobrze sprawdza.
W tej pracy użyłam ramki geometrycznej z monsterami, która świetnie będzie pasować właśnie do takich letnich, wakacyjnych prac, oraz tekturki koraliki naszyjnik.
Papiery, których użyłam w pracy to kolekcja Primavera marki ScrapBoys - możecie je również znaleźć w sklepie. 
Zapraszam do oglądania :)








Materiały ze sklepu Tekturkowo:

  
  

Pozdrawiam Was serdecznie,



3 komentarze: