piątek, 19 czerwca 2020

Na bogato! Kartka urodzinowa (z-fold)


Cześć :)
Na dziś przygotowałam dla Was bogato zdobioną kartkę urodzinową :)
Naprawdę sporo się na niej dzieje - pierwsze co przykuwa wzrok to forma -
nie jest to tradycyjna kartka, a "składaczek" z-fold :)
Do dekoracji wykorzystałam świetną tekturkową ramkę
to właśnie na niej osadziłam całą kompozycję.
 Znajdują się tu wycinane elementy z arkusza "Loveland" od Scrapboys,
papierowe kwiaty, elementy z masy, koronki, tekturkowe listki,
kulki i proszek 3D, brokat - jest na co popatrzeć ;)

Zatem nie przedłużając zapraszam do oglądania ;)






Ramkę wykorzystałam w 101% ;)
 Element, z którego ją wycięłam przykleiłam w środku mojej kartki, 
sprawdzi się idealnie jako rameczka na tekst życzeń.


Po złożeniu kartki obie ramki pięknie i spójnie wyglądają :)




Materiały ze sklepu Tekturkowo:

   
  


Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu :)

Pozdrawiam serdecznie,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz