wtorek, 9 czerwca 2020

Romantyczny album na zdjęcia "Gorset"



Witajcie! 

Nie mogłam się doczekać aby pokazać Wam jaką romantyczną kompozycję 
można stworzyć z użyciem tekturek. Ten harmonijkowy album przypominający 
gorset to prezent od męża dla żony z okazji ich 15 rocznicy ślubu. Jest to jedna 
z czterech prac stworzonych przeze mnie dla tej pary, stanowiących spójny komplet.

Bardzo lubię używać to marokańskie tło (tak... powtarza się ono w moich
pracach) i tu także nie mogłam się oprzeć. Użyłam też zestaw strzałek 
umieszczając je na każdej stronie albumu wskazując w którą stronę przeglądać go 
chronologicznie. Są one o tyle ciekawe, że każda jest inna i dzięki temu praca nie 
jest monotonna. Oprócz tego użyłam małą kliszę na zdjęcia, napis "Kocham Cię
oraz zestaw cyfr. Album zamykany jest na sznurowane wiązanie, 
co nadaje mu dodatkowo romantyzmu i lekkości. 

Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja dla Tekturkowo będzie 
także dla Was inspiracją do stworzenia czegoś wyjątkowego.








Zapraszam Was do sklepu Tekturkowo na zakupy. Ale uprzedzam! To uzależnia!.. :)
Użyłam w pracy poniższych produktów: 

         
         


Niebawem zrobię dla Was coś jeszcze.
Owocnego scrapowania!







11 komentarzy:

  1. Wprost magiczna ta kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Bardzo fajny pomysł... ale mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy szczegół dobrze przemyślany i dobrany kartka wyglada niezwykle uroczo!dobra robota 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nim zachwycona. Mogę na niego patrzeć i patrzeć...
    Piękny prezent :)
    Dziękuje Ci Anetka za wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że taką masz z niego przyjemność! Podziękuj mężusiowi!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko, cieszę się że mam taką zdolną Koleżankę :-) Wykonałaś "kawał wspaniałej roboty". Sznurowanie gorsetowe urzekło mnie niesamowicie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń