sobota, 29 sierpnia 2020

GOŚCINNY WYSTĘP- Magda Madlen Craft

Witajcie!
Dziś w ramach wygranego wyzwania swój GOŚCINNY występ na blogu prezentuje Magda, którą możecie znaleźć pod nazwą MADLEN CRAFT
Dziękujemy Magdo, za udział w naszych zabawach i piękną inspirację!

Cześć!
Mam na imię Magda i moje prace możesz znaleźć pod pseudonimem Madlen Craft.
Od 2 lat zajmuję się rękodziełem i choć nie była to miłość od pierwszego spojrzenia, moje zainteresowanie rosło w miarę apetytu. Chęć poznawania umiejętności wykonywania prac jak albumy, kartki okolicznościowe które były główną inspiracja dla najbliższych, cały czas są dla mnie sposobnością do wykorzystywania różnych technik w pracach, udoskonalając i dbając o najmniejszy szczegół. Od niedawna również inspiruje się techniką mixmediową, której tajniki krok po kroku odkrywam.
Największą satysfakcję czuję gdy mogę dzielić się i sprawiać innym radość pracami które wykonuję. 

Moje miejsca w sieci:



Chciałabym podzielić się z Wami nową inspiracją "Metryczka w ramce"
Pojawienie się małej istoty na świecie wzbudza w Nas cudowne uczucia szczęścia i radości, dlatego wykonałam metryczkę urodzinową. Myślę że jest to świetny pomysł na zatrzymanie chwili narodzin i przypomnienie tak cudownego momentu.
W pracy wykorzystałam papiery Stamperia- Little Boy, tekturki od Tekturkowo, z którymi uwielbiam pracować.



Produkty użyte w inspiracji:



Pozdrawiam cieplutko, MAGDA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz