niedziela, 9 sierpnia 2020

Miłość nigdy nie zawodzi!

 Witajcie!
Dziś prezentuję Wam kartkę z okazji 40 rocznicy ślubu. 
Nie mogłam się tu powstrzymać przed użyciem marokańskiego serca, jako głównego motywu. Jest ono tak delikatne i filigranowe,  do tego ma idealny rozmiar - ja zakochałam się w nim na zawsze! Kompozycję kwiatową robiłam sama, pięknie się ona komponuje z delikatnym wianuszkiem. Postawiłam też na klasyczny napis z okazji jubileuszu oraz cyfry. Muszę przyznać, że moja kreatywność wskoczyła na wyższy level od kiedy używam tekturek Tekturkowo, jest ich w sklepie cała masa, każda inna i co chwila pojawiają się nowości. A teraz właśnie trwa promocja na darmową wysyłkę, dziś ostatni dzień! Korzystajcie z okazji i śmigajcie na zakupy!
Do następnego razu!

Materiały użyte w pracy:

Na dzisiaj to tyle, zabieram się za kolejną inspirację dla Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz