środa, 19 sierpnia 2020

Jak cudownie jest znaleźć tą jedyną osobę...

Witajcie!

Przychodzę dziś do Was z kartką ślubną w niezwykle romantycznym klimacie. Większość moich prac jest związana z okazją jaką jest ślub. Mimo powtarzającego się tematu, za każdym razem znajduję w Tekturkowo nowe teksty i kształty, które dają mi możliwość tworzenia unikatowych kartek. Zobaczcie co tym razem wyszperałam! Ten niepozorny pleciony wianek sprawdził się tu idealnie, jest delikatny, cieniutki przez co nie zabiera zbyt dużo przestrzeni w pracy. W sklepie znajdziecie go w kształcie koła, ja przecięłam go na pół i rozsunęłam tworząc owal, który zamaskowałam paskiem i udekorowałam borderem. Użyłam napisy: młoda para i spełnienia marzeń z delikatnym grawerowanym kwiatkiem. Kompozycję uzupełnia para z delikatnym grawerem - jest dostępna w dwóch różnych rozmiarach. Kwiaty zrobiłam sama z resztek papierów jakie mi zostały z pociętej kolekcji. 

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do tworzenia!

Miłego dnia!








Materiały użyte w pracy:











Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz