czwartek, 13 sierpnia 2020

Malinowa herbaciarka

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę tutaj  z pracą dość nietypową, bo wykonaną w technice decoupage, 

w której osobiście bardzo często tworzę.

W swoich projektach lubię wykorzystywać tekturki jako elementy zdobiące

 oraz podkreślające charakter i styl pracy.


 

Moją dzisiejszą propozycję - malinowe pudełko na herbatę - zdobią urocze tekturki - łańcuszki oraz baza HDF w kształcie okrągłej bombki z ramką- z której wykorzystałam tylko jeden z elementów - ramkę.

 


 

Ten element okazał się idealny dla mojego projektu - wewnątrz ramki umieściłam wizerunek ślicznej dziewczynki w klimacie retro, następnie wypełniłam całą przestrzeń żywicą dwuskładnikową. 

Po utwardzeniu się preparatu  uzyskałam cudowny medalion z pożółkłym, starym zdjęciem w kolorze sepii.

 

 

Materiały ze sklepu TEKTURKOWO, wykorzystane w moim projekcie:

 

 

 

Dziękuję za dzisiejsze spotkanie i pozdrawiam wakacyjnie,

Inka 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz