czwartek, 6 sierpnia 2020

Pierwszy album Tymona

Witajcie Kochani!

Oj, dawno nie było u mnie na biurku tak rozbudowanego projektu,
jak album, który chcę Wam zaprezentować w tym wpisie.

Albumy nie goszczą u mnie często, trochę brakuje mi pewności i odwagi w tym temacie,
dlatego album małego Tymona powstał na gotowej bazie.
To prezent z okazji przyjęcia Chrztu Świętego,
w którym Rodzice mogą umieścić zdjęcia z całego pierwszego roku życia chłopca,
 mamy tu metryczkę i sporo miejsca na zapiski.
Tonacja granatu, żółci, mięty pięknie zagrała z brązowym tłem,
a cały album zmieścił w swoich zakamarkach ogromną ilość tekturek z naszego sklepu.
Niech nie przerazi Was ilość zdjęć...
dla chętnych mam również mały "pogląd" filmowy na moją inspirację.

Inspirację, z której muszę przyznać, niezwykle jestem dumna!

Klik do filmu --> https://youtu.be/mIb05Yj_ZvY








W pracy użyłam tekturek:




Pozdrawiam, Magda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz