wtorek, 4 sierpnia 2020

Kartka w morskim klimacie

Dzień dobry Kochani!

Mamy sierpień więc mogę Was jeszcze zainspirować letnimi, morskimi klimatami. Dziś przygotowałam kartkę w takim właśnie stylu. Przyznam się szczerze, że to moja pierwsza tego typu praca i mam nadzieję, że spodoba Wam się.
Nasze śliczne tekturki połączyłam z papierami Scrap Boys - Summer Breeze. Idealnie sprawdziła się tu rozeta Charlotte, która jest fundamentem mojej kompozycji. Jako element tła użyłam panelu imitującego plaster miodu. Pocięłam go i wkomponowałam w całość. Dodałam jeszcze gałązki Caroline, które pasują do klimatu pracy. Oczywiście wszystkie tekturkowe elementy odpowiednio wytuszowałam i potraktowałam białym gesso.
Tak jak już wspominałam, użyłam elementów do wycięcia z kolekcji - latarni morskiej, którą troszkę docięłam oraz koła sterowego. Wszystko ozdobiłam papierowymi kwiatami.
Tak oto prezentuje się całość. Dajcie znać jak Wam się podoba.

Zapraszam do oglądania.







Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz