niedziela, 30 sierpnia 2020

Ślubne pudełko prezentowe

 Witajcie Kochani :-)


Każdego roku okres wakacji obfituje w różnego rodzaju uroczystości rodzinne
i tak jest również w tym, dość trudnym i nietypowym dla nas sezonie.

 


Moja propozycja inspiracyjna na dzisiaj to ślubne opakowanie prezentowe.
które ozdobiłam jednymi z ulubionych papierów w niezapominajki.

Królują tu delikatne barwy ciepłego beżu i chłodnego błękitu.
Pięknie ze sobą współgrają i tworzą wymarzone tło pod ukwieconą dekorację ślubną

Centralne miejsce pracy ozdabia okazały dekor z HDF oraz idealny na tę okazję napis.

 


Oba te elementy pochodzą ze sklepu TEKTURKOWO.
Bardzo dobrze prezentują się w towarzystwie kwiatów i wzajemnie uzupełniają.

 

Kochani, swoją dzisiejszą propozycją chcę Wam udowodnić, że ładne opakowanie prezentu
 jest rzeczą niezwykle istotną.

 Aby takie stworzyć, wcale nie potrzeba dużo inwestować, wystarczy troszkę wyobraźni i dosłownie kilka drobiazgów, by wyszło zarówno uroczo jak i elegancko.

 


Już samo zastosowanie  finezyjnego dekoru  z HDF nadało mojemu projektowi dokładnie taki efekt, jaki sobie wcześniej wymarzyłam, 

A podkreślenie charakteru uroczystości poprzez dodanie okazjonalnego napisu to
przysłowiowa wisienka na torcie.


Nasze niezawodne TEKTURKOWO zaopatrzy Was w materiały na każdą okazję:-)
Koniecznie zajrzyjcie na półki sklepowe, bo jest w czym wybierać a bogata i wspaniała oferta   przyprawiła o zawrót głowy już niejedną osobę ;-)


A oto produkty, które wyjątkowo przypadły mi do gustu i postanowiłam wykorzystać
je w dzisiejszym projekcie ślubnym:


Pozdrawiam Was serdecznie :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz