czwartek, 24 września 2020

Album "Pierwsza Komunia Święta"

 Dzień dobry!

W tym roku sezon komunijny nadal trwa i końca nie widać. Dlatego moja dzisiejsza inspiracja będzie właśnie w takim klimacie.

W ostatnim czasie miałam okazję wykonać kilka takich projektów. Jednym z ich jest właśnie album na zdjęcia. Będzie on prezentem od matki chrzestnej. 

Album jest wymiarów 16*16 cm, zatem jest to taki mini albumik na małe zdjęcia. Do jego ozdobienia użyłam prześlicznej tekturkowej ramki z napisem Pierwsza Komunia Święta, a na wewnętrznej stronie okładki wkleiłam Hostię z krzyżem. W pracy wykorzystałam kolekcję papierów Celebrate Moments od Craft O'Clock, którą również znajdziecie w naszym sklepie.

Co myślicie o takich prezentach? Lubicie pielęgnować wspomnienia? Dajcie znać, czekam na wasze opinie!

Tymczasem życzę Wam udanego tworzenia i miłego dnia! A swoimi pracami chwalcie się na naszej grupie inspiracyjnej, na która Was serdecznie zapraszam!

Buziaki Kochani!











Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam Was gorąco! Magda




2 komentarze:

  1. Pierwsza Komunia Święta to wyjątkowa ceremonia, którą warto uczcić - pojawiają się jednak problemy dla gości ile i czy warto podarować pieniądze na komunię? Sprawdź sam Ile pieniędzy dać na pierwszą komunię świętą

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, pierwsza komunia święta to wyjątkowe wydarzenie, dlatego chciałbym Wam polecić ofertę sklepu internetowego https://sakramento.pl/ , w którym znajdziecie najróżniejsze dekoracje i akcesoria na uroczystości. Ktoś z Was również korzystał z ich oferty?

    OdpowiedzUsuń