wtorek, 1 września 2020

Wyzwanie #13 - Moodboard


Cześć!
Wraz z pierwszym dniem miesiąca zapraszamy Was do udziału w kolejnym wyzwaniu!
Tym razem przygotowaliśmy dla Was moodboard! :)


Puśćcie wodze fantazji i pokażcie nam Wasze interpretacje tej tablicy :)
Dozwolone kolory to:
 zielony, niebieski, beżowy, brązowy, czarny, biały, szary.
W projekcie musi być być widoczny element eco i recyklingu.

Pamiętajcie, że w pracy trzeba użyć również TEKTURKI ;) 
jednej lub więcej - to już zależy od Was.
Możecie użyć tekturek dowolnej marki, jednak będzie nam bardzo miło jeśli użyjecie naszych :) - zaznaczcie to wtedy w poście :)

Czekają na Was nagrody w postaci:
1 miejsce: Autor/ka najpiękniejszej wybranej przez nasze DT pracy otrzyma nagrodę w postaci bonu na zakupy w naszym sklepie o wartości 40zł, pamiątkowy banerek zwycięzcy
oraz zaproszenie na nasz blog/FB jako gościnna projektantka.
Z pozostałych prac wyłonimy TOP 3, a ich autorzy otrzymają nagrodę w postaci jednorazowego rabatu na zakupy w naszym sklepie w wysokości 20% i pamiątkowe banerki.

Prace można zgłaszać do 30.09.2020r. włącznie.
Czekamy na nie z niecierpliwością ;)

Przed dodaniem pracy zapoznajcie się z regulaminem naszych wyzwań
znajdziecie go TU

Mamy też dla Was garść cudownych inspiracji od naszego DT, zerknijcie ;)

Kimami:
"Wakacyjna skarbonka.
Praca powstała ze starego flowerbox,a w którym wycięłam otwór na pieniądze. 
Skarbonkę ozdobiłam papierowymi elementami, muszlami z porwanego naszyjnika, 
sznureczkiem od metki ubraniowej oraz piaskiem znad morza"


Materiały ze sklepu Tekturkowo:
  

Katarzyna Kołacz:
"Kartka z bawełną.
Do wykonania pracy wykorzystałam tekturę falistą ze starego kartonu. 
Brązową koronkę, którą wyprułam z za ciasnej bluzeczki. 
Kwiaty bawełny, które wykonałam na podstawie tutorialu Dominiki z Zręczna Manufaktura 
oraz sznurek".


Materiały ze sklepu Tekturkowo:
  

Marlena Hojda - Łuczka:
"Eko-dekoracja.
Wykorzystałam bambusowy pojemnik po przyrządach kąpielowych w kształcie serca, 
w którym stworzyłam romantyczną historię z książek.
Może nawet historię Romea i Julii, którzy o północy spotykają się potajemnie  w jednym z tajnych miejsc swoich schadzek. Za tajemniczą grotę posłużyła mi zasuszona skórka z avocado"


Materiały ze sklepu Tekturkowo:
  
 

W imieniu całego zespołu Tekturkowo pozdrawiam Was serdecznie
i zapraszam do zabawy :)





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz