sobota, 5 września 2020

Dzień nauczyciela - makowy czekoladownik

Witajcie.

 Rok szkolny rozpoczął się pełną mobilizacją, wiec dziś przychodzę do Was z apowiedzią pierwszego szkolnego święta, czyli Dzień Nauczyciela.  Z tej okazji postanowiłam wykonać czekoladownik, który pozdobiłam naszymi tematycznymi tekturkami oraz papierami ScrapBoys - Sunny Village, które pięknie wspominają sielskie lato i zapowiadają piękną polską jesień.







W środku czekoladownika umieściłam fragment letniego nieba i piękną łąkę. Tu przewidziałam miejsce na życzenia dla nauczyciela, wraz z czekoladą możemy w czekoladowniku włożyć kartkę z podpisami całej klasy. 





 Jak Wam się widzi taki upominek dla nauczyciela w podziękowaniu za ich pracę?

Ze sklepu użyłam:

  

  

  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz